Vom fi permanent lângă dumeavoastră, pas cu pas, indiferent de drumul pe care merge compania!
Be Ready Solutions furnizează servicii de expertiză și sprijin pentru o mare varietate de industrii.
Echipa noastră de profesioniști prietenoși și experimentați are educația, abilitățile și cunoștințele necesare pentru a se asigura că soluția aleasă este cea mai potrivită pentru societatea dumneavoastră și departamentele funcționează în mod legal, eficient și strategic.
Luăm în serios relațiile cu clienții noștri și prețuim încrederea pe care ne-o acordați iar nevoile dumneavoatră de business devin cele mai mari preocupări ale noastre.
- Am pornit la drum cu o echipa formata din 2 persoane și foarte multă determinare.
- O serie de parteneri Locali și Multinaționale ne-au acordat încredre. Am încheiat anul 2016 cu peste 60 de proiecte de recrutare finalizate cu succes și peste 237 de salariați gestionați prin serviciile de salarizare și administrare.
- Am devenit principalul distribuitor al soluției de Planificare și Optimizare rute FleetMaster™.
- Nominalizare Locul 1 Top Firme sector 4 Bucuresti pentru Servicii de furnizare si management a fortei de munca.
- Am finalizat cu succes implementarea soluției FleetMaster™ la 8 dintre distribuitorii principali la nivel național Heineken, însumând aproximativ 500 vehicule și acoperind toate județele țării.
- Echipa noastră de profesioniști reușeste să plaseze 1000+ candidați în posturile cheie ale partenerilor noștri și să gestioneze permanent 850+ salariati asigurand serviciile de Salarizare si Administrare
- Be Ready Tracking Solutions și-a făcut cunoscută apariția în piața din România. Produsul face parte din segmentul de monitorizare prin GPS și oferă pentru prima dată posibilitatea persoanelor fizice și companiilor mici să beneficieze de servicii de calitate și hardware profesional pentru monitorizarea vehiculelor proprii.
- Be Ready Tracking Solutions crește și reușește să gestioneze peste 2000 de vehicule cu date transmise live despre poziție GPS precum și o serie de parametri ai vehiculului ( Nivel carburant, turație motor, erori DTC, temperatură lichide, alerte de comportament condus agresiv, alerte de potențial accident, etc..).
- Be Ready IT Solutions acceptă provocarea pentru a dezvolta și implementa primul sistem de gestionare a activității de rent-a-car din Romania. Apariția unui nou Jucător în piața de rent-a-car din Romania a venit cu un soft de management complet menit să gestioneze întreaga activitate operațională și financiară.
- Be Ready Tracking Solutions se aliniază cererii din industria rent-a-car și gestionează peste 5000 de vehicule live.
I have found the advice and service provided by Be Ready Solutions efficient and effective and I have no hesitation in recommending The HR Dept to anyone who needs assistance with any aspect of HR.
Salutam aparitia Be Ready Solutions ca solutie completa in domeniul resurselor umane. Procesele si aportul lor la dezvoltarea noastra alaturi de experienta consultantilor Be Ready a fost in perioada noastra de dezvoltare de real folos. Simplu: recomandam echipa Be Ready
Diversitatea programelor si activitatilor sustinute de Be Ready Solutions ofera importante posibilitati de dezvoltate personala.
La baza deciziei de a implementa aplicaţia Fleetmaster a stat necesitatea evoluţiei companiei noastre. Chiar de la început, soluţia Fleetmaster a oferit suficiente beneficii, economisind energie şi finante necesare dezvoltării obiectivelor sau investiţii în alte domenii.
Cu ajutorul Fleetmaster, PROSONIC și-a consolidat statutul de companie serioasă și respectată prin îmbunătățirea serviciilor oferite, reușind în același timp să optimizeze resursele umane și operaționale.
Nevoia planificării eficiente a flotei, optimizarea încarcării pe maşini şi a costurilor de transport aferente, dar şi asigurarea livrărilor la timp au condus la una dintre cele mai inportante decizii luate în anul 2017, respectiv, am început colaborarea cu Fleetmaster, un proiect finanţat în colaborare cu partenerul nostru Heineken.
Sistemul Fleetmaster a contribuit la reducerea costurilor logistice şi a oferit noi metode de monitorizare a comportamentului nedorit al şoferului fiind un instrument de reală valoare în activitatea noastră de distribuţie.
Am finalizat în anul 2017 implementarea unui nou sistem ERP integrat cu extensiile de SFA, Business Intelligence şi Fleetmaster, un Transport Management System ce oferă posibilitatea de programări interactive de rute de distribuţie, analize lunare complexe şi evaluări dinamice a activităţii şi personalului implicat în livrare printr-un Centru de comandă şi control al flotei.
Odată cu implementarea Fleetmaster beneficiile vizibile sunt: reducerea costurilor cu combustibilul prin măsurarea directă a consumului, scurtarea km parcurşi în gol datorită optimizării procesului de dispatch şi nu în ultimul rând o relaţie mai bună cu furnizorii şi clienţii.
Fleetmaster reprezintă pentru compania noastră soluția ideală care ne-a ajutat să facem față cu brio provocărilor legate de distribuție, ținând cont de dezvoltarea exponențială a companiei Bere Băuturi București din ultimii ani.
Utilizând Fleetmaster, deservim la nivel de excelență piețele de Retail, En-Gros și HoReCa din sud-estul României, cu un volum de peste 300.000 de hectolitri livrați anual către cei 7.600 de parteneri!
Am reușit în același timp să îndeplinim standardul de calitate pe care ni l-am propus, îmbunătățind serviciile oferite, în paralel cu dezvoltarea calității condițiilor de muncă a șoferilor și cu optimizarea resurselor umane și operaționale.